Hvis målet ditt er å formidle et budskap mest effektivt ut til flest mulig mennesker, er interaktive sendinger noe for deg. La seerne bli en del av sendingen og øk engasjementet. Vi blir enige om et konsept, og lager den tekniske løsningen for dere.
I 2019 gjorde vi et samarbeid med streamingplatformen Twitch og bilmerket Porsche hvor vi lagde en interaktiv sending for å avduke Porsche's nye Formula-E racingbil. Sendingen var en braksuksess, med totalt 900 000 unike seere i løpet av den fire timer lange sendingen, og er en av de mest suksessfulle streaming-kampanjene i Twitch sin historie.
Les mer på The VergeASUS og Intel gjorde en partnerkampanje på streamingplatformen Twitch. Et utvalg streamere fikk en liste med oppdrag de måtte utføre. Ett fullført oppdrag førte til at seerne til streamen fikk delta i et Twitch Bits-lotteri. Vi stod for lotterisystem og helautomatisk utdeling av bits til seere.
I forbindelse med Black Friday i 2019 gjennomførte Twitch sammen med PlayStation en kampanje der 8 streamere skulle gjennomføre ulike spilloppgaver for å vinne premier. Dersom de gjennomførte oppgaven fikk de et poeng. Vi leverte den tekniske løsningen til denne kampanjen.
Utviklet in-house av Multicam Media AS